×
Urmareste-ne pe platformele:
Termeni si conditii

Termeni si conditii

1. Informatii despre site
Acest site este detinut si administrat de InnovativeWeb Design SRL, cu sediul social in Ghimbav, Iasomiei 66, inregistrat la Registrul Comertului cu numar de inregistrare J08/1505/2015, CUI RO35011908.

2. Acceptarea termenilor si conditiilor
Utilizarea site-ului canoi.ro , logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea dumneavoastră a termenilor si conditiilor prezentate in continuare, precum si a legislatiei aplicabile.

Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea site-ului supunandu-se de drept prevederilor generale ale legislației în vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului site, aceste modificări devenind obligatorii cu efect imediat pentru toți utilizatorii/clientii.

Utilizatorii/clientii acestui site sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.

Dorim sa subliniem importanta verificarii cu atentie a exteriorului coletului. In cazul in care coletul/coletele prezinta lovituri, deformari sau deteriorari, va rugam sa intocmiti un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat cu privire la aspectele observate. Riscul de deteriorare a produselor se transfera catre client in momentul in care acesta intra in posesia fizica a produselor (conform OUG 34/2014, articolul 20). Orice reclamatii ulterioare receptiei produsului, in lipsa unui process verbal de constatare incheiat impreuna cu agentul de curierat, sunt nule.

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către InnovativeWeb Design SRL, prin intermediul magazinului online canoi.ro către cumpărător.

Astfel, următorii termeni se definesc astfel:

Cumparator: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
Vanzator: InnovativeWeb Design SRL
Bunuri si Servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului.
Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile, iar Cumparatorul este de acord sa primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
Contract: Comanda confirmata de către Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării de primire a acesteia comenzii.
Specificatii: toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în comandă.

3. Drepturile de autor
Informatiile publicate pe canoi.ro apartin site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al InnovativeWeb Design SRL care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare.

4. Înregistrarea și confirmarea unei comenzi
Odata cu înregistrarea unei comenzi pe site-ul canoi.ro Cumparatorul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata Vanzator - prin telefon sau email. Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acesteia comenzii. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzator și cumparator.

Din momentul în care Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânzătorul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.

Prezentul Contract intră în vigoare la emiterea facturii de către Vanzător. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia.

5. Anulare comanda
Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tiparire sau afișare referitor la prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor. În cazul în care o comanda nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă fără o notificare prealabilă.

Vânzătorul face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. E posibil ca unele prețuri și/sau caracteristici să fie eronate. În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, Vânzătorul are dreptul să anuleze comanda Cumpărătorului. În cazul înregistrării unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vânzătorul va depune toate eforturile în vederea livrării către Cumpărător a unui produs cu caracteristici cât mai apropiate de cele prezentate pe site la momentul plasării comenzii. Dacă Cumpărătorul nu este de acord cu propunerile Vânzătorului, Vânzătorul are dreptul să anuleze comanda Cumpărătorului.

6. Returnarea produselor
Întrucât în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage.

Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.

De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.

Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse.

Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

În conformitate cu O.U.G. nr. 34/2014, orice client persoană fizică are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achiziție. canoi.ro va depune toate eforturile pentru a storna produsele achiziționate de persoanele juridice în situația în care produsele sunt sigilate, vandabile. Pentru produsele achiziționate online care prezintă defecte în momentul livrării (recepției), clientul trebuie să încheie un proces-verbal de constatare a defectului cu agentul serviciului de curierat. Orice sesizare ulterioară, în lipsa unui proces-verbal nu va putea fi soluționată. Pentru coletele care prezintă deteriorări vizibile ale ambalajului la livrarea prin curier, vă recomandăm să refuzați primirea lor.

Poți iniția o cerere de retur rapid din contul tău apăsând aici

Retragerea din contract sau renunțarea la cumpărare aplicabilă persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator)

*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor care intră sub incidența prezentei legi, acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;

Returnarea produselor se poate face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând pașii mai sus menționați. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea / solicitarea de retragere din contract se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării produselor. Se recomandă returnarea produselor cu opțiunea verificare colet.

Se recomandă returnarea produselor în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție.

- Returnarea unui produs incomplet, fără toate accesoriile care l-au însoțit în pachet, va duce la diminuarea valorică.
- Returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, șocuri mecanice etc, va duce la diminuarea valorică în funcție de constatarea service.

Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Conform contractului agreat între mobilpay.ro și , operațiunile plătite prin card nu trebuie să facă obiectul unei returnări parțiale sau totale printr-un alt mijloc de plată. În cazul anulării comenzii sau returnării acesteia de către cumpărător, trebuie să folosească funcționalitățile puse la dispoziție de soluția software pentru anularea operațiunilor.

Se obligă să respecte pe toată durata de valabilitate a prezentului contract toate instrucțiunile, procedurile de procesare și normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurării site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.

Sumele achitate prin modalitatea de plată online, prin card bancar, vor fi blocate automat pe contul clientului, de către procesatorul de plăți, și direcționate automat către contul bancar al , în termen de aproximativ 72 de ore. Ținem să atragem atenția că acest proces se face automat, fără intervenția vreunui angajat al . Confirmarea comenzii se va efectua după verificarea și confirmarea încasării. În situația în care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face într-un termen de maxim 5 zile lucrătoare de la comunicarea către client.

În situația returnării/deblocării sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacității de a livra produsele), vă rugăm să luați legătura cu banca emitentă a cardului deoarece în funcție de protocolul pe care dumneavoastră l-ați semnat și încheiat cu banca, deși un reprezentant solicită returnarea sumei, banca poate debloca valoarea într-un termen de până la 30 zile.

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3)

Întrucât în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Acțiuni acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:

- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Dacă un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventual a diminuare a valorii bunurilor.

Acțiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, toner etc.)
- desigilarea sau instalarea licențelor software;
- având în vedere că lampa unui proiector este consumabil, folosirea unui număr mare de ore poate duce la diminuarea valorii produsului;
- desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare, atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished.

Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice modificare a stării produselor ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, conduce automat la aplicarea procedurii de returnare supusă taxelor de readucere a produselor la starea în care au fost livrate.

Diminuarea se aplică între 10%-90% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la recepționarea produselor.

- produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic.
- dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate și acestea. În caz contrar, valoarea acestora se diminuează din valoarea returului.

canoi.ro recomandă, pentru o desfășurare cât mai bună a procedurii de retur, păstrarea completă a ambalajului și accesoriilor alături de care este însoțit produsul. Returnarea unui produs fără ambalaj sau fără alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporturi de siguranță / protecție din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus menționate.

Consumatorul nu își poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate: produse alimentare, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat în contact cu pielea/părul/cavitatea bucală/urechi.

Mai multe detalii despre procedura de returnare a produselor găsiți AICI.

Produse excluse, fără drept de returnare:
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisă/ cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă:

a. Licențe software
b. Consumabile (acumulatori, cartușe, imprimantă etc.)
c. Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate
d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse de îngrijire/ igienă personală, căști)
e. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (extensii de garanții, servere non-standard)
f. Servicii (testare, asamblare, montare componentă sau orice alt serviciu listat în categoria Servicii prestate către consumator)
g. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca și defecte estetice din fabrică în primele 48 de ore de la recepționarea produsului)
h. Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzură sau desigilate: mașini de tocat, aspiratoare, mixere, mașini de făcut pâine, roboți de bucătărie, storcătoare de fructe-legume, mixere și blendere, espressoare, râșnițe, mașini de gătit etc. Exemplu: cafetiera nu trebuie să fi fost folosită, blenderele / mixerele de bucătărie nu trebuie să prezinte urme de utilizare, cuptorul de pâine nu trebuie folosit etc.
i. Produse pentru bucătărie și servire – se pot returna vasele și ustensilele pentru gătit, tacâmurile și produsele pentru servit doar dacă sunt sigilate.
j. Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii și încărcătoarele doar dacă sunt sigilate.
k. Produse de îngrijire personală sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre etc.
l. Produsele cosmetice care prezintă cutie și folie sigilată în momentul vânzării și parfumurile. Produsele care nu mai au ambalajul original complet în care au fost livrate nu se mai pot returna. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
m. Produse de întreținere & cosmetică auto desigilate / folosite însoțite de eticheta originală și intactă.
n. Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material (aplicații software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download și cheie de activare).
o. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
p. Produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme și a efectuării plății în avans nu pot fi returnate.
q. Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16.

Expeditorul răspunde cu privire la corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB), cât și de ambalarea corectă și etichetarea coletelor.

Coletele trimise de către expeditor trebuie să fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului (se recomandă folosirea elementelor de siguranță, ex: poliester, carton, folie bule de aer etc.). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului. Ambalajul trebuie să protejeze conținutul astfel încât să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Termenul de analizare al unei solicitări de retragere din contract poate varia între 1 - 14 zile de la recepția produsului dar nu va depăși termenul legal de rambursare contravalorii în conformitate cu legislația în vigoare.

Returnările prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

În vederea evitării refuzului coletelor deteriorate și pentru verificarea integrității produselor și accesoriilor, recomandăm ca returul să se facă cu posibilitatea verificării coletului la recepție.

În situația în care coletul prezintă suspiciunea deteriorării și nu poate fi verificat în prezența agentului de curierat (în lipsa opțiunii de verificare colet) acesta va fi returnat, urmând a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi încheiat procesul de constatare în prezența agentului de livrare.

Pentru a solicita eventualele despăgubiri de la firma de curierat puteți verifica integritatea produsului returnat în prezența agentului de curierat și vă recomandăm să solicitați încheierea unui proces-verbal de constatare.

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionișții, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, “Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14, în termen de 14 zile calendaristice începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.”

Returnarea se va face în termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renunțare / returnare. Conform O.U.G. 34/2014.

7. Garanție
Pe lângă orice alte garanții prevăzute de legile aplicabile și detaliate în Certificatul de Garanție emis de către Vânzător sau de un furnizor al Vânzătorului, acestea garantează Cumpărătorul împotriva oricărei neconformități care poate afecta întreaga sau o parte a Bunurilor și Serviciilor, cu excepția uzurii normale, pentru perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vânzare. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.

8. Politica de confidențialitate
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Vânzătorul are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor este utilizarea lor în vederea facturării produselor comandate. Sunteți obligat(ă) să furnizați datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate. Refuzul dvs. determină anularea comenzii.

canoi.ro nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încurajează spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să șteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată. canoi.ro își rezervă dreptul de a-și selecta clienții. Terții care au acces la datele cu caracter personal furnizate de către dumneavoastră sunt: companiile de livrare, procesatorii de plăți, serviciile de e-mail marketing.

9. Politica de utilizare Cookie-uri
Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Firefox) și este complet pasiv. (NU conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driver-ul utilizatorului sau alte informații confidențiale).

Aceste fișiere fac posibilă recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului.

Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator. Aceste date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal în mod implicit. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a Cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când Cookie-urile sunt trimise către terminalul său. Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite funcționalități ale paginii web.

Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi publicitate online ci doar că aceasta nu va mai putea ține cont de preferințele și interesele dvs, evidențiate prin comportamentul de navigare.

ALATURA-TE COMUNITATII CANOI

Rămâi la curent cu noutățile din lumea IT-ului! Abonează-te la newsletterul nostru și primești direct în inbox oferte exclusive, actualizări despre produse și sfaturi utile. Alătură-te comunității noastre de pasionati IT chiar azi!

Subscribe